Bereikbaarheid, waarneming & crisis

De praktijk is in principe van maandag t/m vrijdag telefonisch of via de mail te bereiken tussen 9.00 uur en 17.00 uur. We zijn vaak niet direct te bereiken omdat we in gesprek zijn met cliënten, maar we proberen zo snel mogelijk je bericht te beantwoorden. Als je een vraag hebt of graag met ons wilt overleggen dan mag je altijd je naam en telefoonnummer achterlaten op de voicemail en dan nemen we contact met je op. Aanmelden kan via onze website, met de knop “Aanmelden”.

Wij hebben geen crisisdienst, maar bij crisissituaties kan je tijdens kantooruren contact opnemen met ons. Mocht je ons niet kunnen bereiken dan kan je ook altijd contact opnemen met je eigen huisarts. Buiten kantooruren en in het weekend kan je bij crisis terecht bij de huisartsenpost.

Mailen met je eigen therapeut kan zodra je bent aangemeld en we een intakegesprek hebben gehad. Wij werken met een beveiligd email systeem. Afspraken annuleren en verzetten kan via het cliëntenportaal James-Software, of je belt of mailt je eigen therapeut.

Bij vakantie of langdurig verlof zullen wij waar nodig voor elkaar waarnemen. We werken waar nodig samen met andere collega’s en disciplines. Dit betreft voornamelijk intercollegiaal overleg en intervisie.