Bereikbaarheid, waarneming & crisis

De praktijk is in principe geopend van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

Mailen en bellen met je eigen therapeut kan zodra je bent aangemeld en we een intakegesprek hebben gehad. Wij werken met een beveiligd email systeem. Afspraken annuleren en verzetten kan via het cliëntenportaal James-Software, of je belt of mailt je eigen therapeut.

Als je een vraag hebt of graag met ons wilt overleggen dan mag je altijd je naam en telefoonnummer achterlaten via de mail of het contactformulier. We zijn vaak niet direct te bereiken omdat we in gesprek zijn met cliënten, maar we proberen zo snel mogelijk je bericht te beantwoorden. Meestal binnen 2 werkdagen.

Aanmelden kan via onze website, met de knop “Aanmelden”.

Wij hebben geen crisisdienst, maar als je bij ons al in behandeling bent, kun je bij crisissituaties tijdens kantooruren contact opnemen met ons. Mocht je ons niet kunnen bereiken dan kan je ook altijd contact opnemen met je eigen huisarts. Zolang er nog geen intake heeft plaatsgevonden, kun je terecht bij de huisarts. Buiten kantooruren en in het weekend kan je bij crisis terecht bij de huisartsenpost.

Bij vakantie of langdurig verlof zullen wij waar nodig voor elkaar waarnemen. We werken waar nodig samen met andere collega’s en disciplines. Dit betreft voornamelijk intercollegiaal overleg en intervisie.